A gdy minie gwarancja...
Każdy nowy komputer jaki trafia w nasze ręce jest objęty gwarancją producenta. Standardowo wynosi ona 24 miesiące z opcją jej przedłużenia (oczywiście za dopłatą). Sporadycznie zdarza się, że producent proponuje nam specjalną, dłuższą gwarancję pod warunkiem, że zarejestrujemy produkt na stronie internetowej.
Gwarancja jest ważna, bo jeśli sprzęt raptem przestanie działać lub ulegnie innej samoczynnej usterce, będziemy mogli żądać jego bezpłatnej naprawy. W praktyce bywa z nią różnie, albowiem część serwisów stara się obciążyć odpowiedzialnością za problem klienta i odmawia usunięcia wady. Czasami takie podejście wynika wprost z polityki danego producenta, co zasługuje rzecz jasna na krytykę.
Te rozterki są poza nami, jeśli okres gwarancji minął definitywnie. Wtedy wszelkie naprawy będziemy realizować na nasz koszt. Pogotowie komputerowe zajmuje się nimi – zwykle z bardzo dobrym skutkiem.
Sporo zależy rzecz jasna od typu usterki i ceny podzespołów nadających się do wymiany. Nim zdecydujemy się na naprawę, serwisant poinformuje nas o kosztach.
Polecane artykuły
Instrukcje i poradniki użytkownika
Niezmiennie sporym zainteresowaniem na rynku profesjonalnych tłumaczeń cieszą się zlecenia dotyczące poradników użytkownika oraz instrukcji obsługi do różnego rodzaju sprzętu technicznego. Nierzadko konieczne jest również przełożenie na polski rozbudowanej dokumentacji technicznej, która jest wręcz
Spróbujmy sami stworzyć zabawki
Nauczyliśmy się, że wystarczy iść do sklepu, albo otworzyć odpowiednią stronę w internecie i już możemy wybierać w różnego rodzaju zabawkach, które można podarować dziecku. I nie ma tutaj znaczenia wiek dziecka, ani to czym najchętniej się bawi, bo z pewnością znajdziemy coś kolejnego, co pozwoli na